Frank schreef:Zoals ? heb niets gehoord of gezien.
rene74monte schreef:zal er wel weer een zijn die totaal niet weet waar het allemaal om gaat![]()
maar van mij mogen ze al die zooi van de weg halen die allemaal op oude kentekens zijn gezet want dat is de volgende groep die het kapot maakt
peetboss schreef:
dat ze maar eerst ff de PL kentekens aanpakken wonen en werken hier en betalen voor een dikke diesel 100 euro per jaar belasting
chevystan67 schreef:ik vind dat ook, allen oostblokkers die hier rondrijden betalen geen belasting, geen boetes zoals pas vermeld, geen belastingen enz....
Texas Boy schreef:chevystan67 schreef:ik vind dat ook, allen oostblokkers die hier rondrijden betalen geen belasting, geen boetes zoals pas vermeld, geen belastingen enz....
Hier in Spanje stikt het van de NL kentekens, maar zolang je niet meer dan een half jaar in een ander land woont betaal je de belastingen van je thuisland. Dat men geen boetes betaald is een lachertje natuurlijk.
ayla schreef:Het verhaal vd oldtimer regeling staat vandaag in de krant.
De regering komt zo ongeveer 80 miljoen tekort op 'onze' belastingen....wat velen al wisten, is nu bevestigd.
Dit wordt weer eens in de kamer besproken....
Ja, ook ik heb de mijne verkocht.
Groet ron
Collector schreef:ayla schreef:
Ja, ook ik heb de mijne verkocht.
Groet ron
heb je linkie ron naar dat beridcht ?
Collector schreef:ik denk dat een deel daarvan dan weer bij de brandstof accijnzen word opgehaald, immers een heel hoope dorstige wagens staan nu langs de zijlijn te wachten op betere tijden.
Frank schreef:1 olie drum is super laag, en nog zijn de Nederlandse brandstofprijzen hoog.
http://www.dollarkoers.nl/olieprijs/
rene74monte schreef:sorry gerry , heb het weg gehaald , was nogal boos en niet eens op jou
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten